Polecany post

Bohater SŁOIK

Bohater słoik. Dzialamy!!!      Mimo, iż dzisiaj swięto My działamy. W końcu trzeba wykorzystać fakt posiadania mężczyzny w domu.     W ...

niedziela, 11 czerwca 2017

Skrzynki na zabawki

Ciąg dalszy skrzynek tym razem na skarby moich maluchów.
   Duża z materiałem na kółkach i filcowym napisem z imieniem wykonanie takie samo jak opisałam w poprzednim poście dodatkowo użyłam takera do przybicia materiału oraz kół meblowych także spokojnie można ja przemieszczać. Jest idealna na duże zabawki
Pokoj dziecinny
Dziecięca speraonalizowana skrzynia na zabawki z materiałowym wkładem

2 mała skrzynia z dnem z klocków idealne miejsce do zabawy dla maluchów oraz przechowywania zabawek. Moje maluchy ja uwielbiają a co najlepszebawiac się w niej nie robią wielkiego bałaganu wkoło :)
Pokoj dziecinny
                           
                            Do dzieła!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz