Polecany post

Bohater SŁOIK

Bohater słoik. Dzialamy!!!      Mimo, iż dzisiaj swięto My działamy. W końcu trzeba wykorzystać fakt posiadania mężczyzny w domu.     W ...

sobota, 17 czerwca 2017

Etykieta ze zdjeciem na słoiku

Etykieta ze zdjęciem na słoiku.
Kolejny wpis dotyczący słynnego słoika.
 
   Tym razem pomyślałam sobie czemu by nie spróbować zrobić etykiety z własnego zdjęcia na słoiku tak więc zrobilam.
    Wyszukałam jakieś mega stare zdjęcie w razie gdyby by coś poszło nie tak nie było by to wielką stratą.
    Troszkę je "rozebrałam" by było jak naj cieńsze posmarowałam wstępnie słoik klejem później pedzelkiem moczylam je obficie klejem z woda i tak w niepewności czekałam do wyschnięcia.
    A zakończyło się to tak

Powstało parę niedoskonałości ale eksperyment ogólnie uważam za udany.

Zrobiłam próbę sił dość solidnie namoczyłam słoik pod woda efekt jak to z etykieta po paru gruntowych myciach może zacząć schodzić ale puki co nic się nie odkleja także obmywanie go z kurzu jak najbardziej szorowanie nie . Dodatkowo stopilam świeczkę w środku i pod wpływem ciepła nic strasznego się z nim nie dzieje.

Na pewno spróbuję kolejny raz wtedy wrzucę kolejna fotkę.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz