Polecany post

Bohater SŁOIK

Bohater słoik. Dzialamy!!!      Mimo, iż dzisiaj swięto My działamy. W końcu trzeba wykorzystać fakt posiadania mężczyzny w domu.     W ...

czwartek, 22 czerwca 2017

Aniolki i paski

Trochę ostatnio zaniedbałam bloga. Pracy przybywa czasu ubywa i tak to jest więc dziś troszkę nadrobię :).
Tylko od czego tu zacząć ...
Hmmm
Może zacznijmy od tego że zaczął się pracowity okres pt. Ale fajne zrób mi tez.
No więc ok robię do ideału może i jeszcze brakuje ale widzę że jest coraz lepiej i dużo się uczę i postępy chyba są ale to oceńcie sami
 Zapomniałam wspomnieć, że znalazłam genialną pasmaterie z cudami i uzupełniłam swoje zapasy no i wiedzę przy okazji też bo Pani przez wielkie P udzieliła mi paru porad za co jestem mega wdzięczna, bo jak już wiecie ja w tym świecie stawiam pierwsze kroczki :)
Jutro zakończenie roku w następnym poście wrzucę co an ta okoliczność przygotowalam.
Teraz zmykam spać bo dziś już padam.
Dobranoc.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz