Polecany post

Bohater SŁOIK

Bohater słoik. Dzialamy!!!      Mimo, iż dzisiaj swięto My działamy. W końcu trzeba wykorzystać fakt posiadania mężczyzny w domu.     W ...

piątek, 30 czerwca 2017

Dekoracje na roczek

Witajcie!!!

Ostatnio trochę mało mnie tu bylo, od paru dni szykowałam roczkowe dekoracje bo kto jak nie ja?
Część z nich zapewne już widzieliście więc tym razem będzie bardziej praktycznie .
Pompony
Kupiłam w papierniczym koszt ok. 8.50 sami je rozkładamy chociaż śmiało można się pokusić i zrobić samemu.

Stół
Ceratka która pasowała mi do ogółu wystroju cena ok 5 zł a jak nam się coś wkleję to bólu nie ma :)
Świecznik w myszkę , który zrobiłam sama w słoiku po miodzie
Kubeczki zwykle plastikowe pomalowałam okleiłam dodałam wstążkę i napis
Zwykle szklanki owinęłam wstążką
Do tego wykorzystałam zrobione wcześniej Ikea wazoniki w kropki dodałam kwiatki i konfetti z aniołków zrobione ozdobnym dziurkaczem - jego koszt ok 15 zl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz