Polecany post

Bohater SŁOIK

Bohater słoik. Dzialamy!!!      Mimo, iż dzisiaj swięto My działamy. W końcu trzeba wykorzystać fakt posiadania mężczyzny w domu.     W ...

czwartek, 15 czerwca 2017

Świeczniki

                   Świeczniki.
No i się stało decoupage mnie wciągnął i poplynełam z tematem dalej. Sprawdzałam również wytrzymałość dekoracji i metodę z serwetka.
Efekt taki że mimo braku lakieru zabezpieczajacego ( ja użyłam lakier do wlosow) jest ok wzór nie chodzi pod woda o ile go nie szorujemy z całej siły.
Imadebymyhand.blogspot.com
Czarny świecznik z kryształkami 



Podstawka do swiecznika

     Dziś zastanawiam się jaki będzie efekt gdy użyję do tego celu jajka a dokładniej białka.




       Efekt taki no i w sumie całkiem ok ale chyba jednak w moim odczuciu jeżeli chodzi o trwałość to wygrywa klej, ale tak też się da!
A tak mój cottonbals-owy świecznik się prezentuje w praktyce 
                 
Spróbujcie sami świetna zabawa dla całej rodziny. Polecam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz