Polecany post

Bohater SŁOIK

Bohater słoik. Dzialamy!!!      Mimo, iż dzisiaj swięto My działamy. W końcu trzeba wykorzystać fakt posiadania mężczyzny w domu.     W ...

czwartek, 15 czerwca 2017

Bohater SŁOIK

Bohater słoik.

Dzialamy!!!
     Mimo, iż dzisiaj swięto My działamy. W końcu trzeba wykorzystać fakt posiadania mężczyzny w domu.
    W tym  miejscu powinnam wstawić conajmniej 5 powodów dla których warto takowego posiadać w domu ale jednak przejdę do tematu...
    Otóż gdy mój mąż dzielnie walczy z szlifowaniem skrzynek ja wpadłam na kolejny genialny pomysł, który wczoraj podsunęła mi koleżanka za co jej jestem bardzo wdzięczna.
       Dziś na tapecie świecznik - wazon ze słoika.
Decoupage - zawsze się zastanawiałam co i jak więc dziś postanowiłam to sprawdzić.
                     
                            A oto efekt :

Swiecznik z słoika
Do wykonania użyłam bibuly (może być serwetka gazeta itp.), kleju typu wikol, małego pędzelka do nakładania kleju, tasiemki do dekoracji, lakieru do włosów tak lakieru by utrwalić efekt no i oczywiście tytułowego bohatera słoika.


  1. Przygotowujemy słoik do obróbki po czym ja użyłam do tego małego pędzelka smarujemy go klejem nakładamy bibułę mi zależało na efekcie "pomięcia" więc dodatkowo ja pomarszczylam 
  2. Czekamy aż wyschnie ozdabiamy wg uznania i spryskujemy lakierem. 


Ot i cala filozofia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz