Polecany post

Bohater SŁOIK

Bohater słoik. Dzialamy!!!      Mimo, iż dzisiaj swięto My działamy. W końcu trzeba wykorzystać fakt posiadania mężczyzny w domu.     W ...

wtorek, 27 czerwca 2017

Chlopiec retro

Dzień dobry wszystkim !!!
Chwilowo się opozniam z wpisami ale wpadłam w wir decoupage i próbowałam nowych trikow z lepszym lub gorszym rezultatatem. No nic każdy się musi uczyć a najlepiej jak wiadomo na błędach tak też jest i u mnie.
Pomysłów krocie ale jeszcze technika nie jest taka jak bym chciala.
Wyczerpałam zapasy kleju więc troszkę połączyłam technikę domową z efektami popękanego szkla.
Teraz z niecierpliwością czekam na dwa zamówienia będą i szablony i efekty i drewno....ale nic trzeba czekać na kuriera :)

Mini galeria tego co zmajstrowałam w między czasie 


Pozdrawiam w mega optymistycznym nastroju !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz