Polecany post

Bohater SŁOIK

Bohater słoik. Dzialamy!!!      Mimo, iż dzisiaj swięto My działamy. W końcu trzeba wykorzystać fakt posiadania mężczyzny w domu.     W ...

wtorek, 18 lipca 2017

Transfer. Zdjecia szyldy napisy na deskach i nie tylko

Dzień dobry!!!
Dziś wstałam zmotywowana i zadowolona jak nigdy same dobre wiadomości od samego rana :) podzielę się z Wami ta dotycząca bloga i przechodzę zaraz do tematu glownego.
      Siedzę sobie przy kawce, dzieci jeszcze śpią ( właściwie spały bo w między czasie sytuacja uległa zmianie) patrzę a na blogu pojawiły się reklamy :)).
Znaczy się rozwijam się i idę dalej !!!



Tyle mianem wstępu przejdźmy teraz do tematu zamiast bla bla.
Dziś chcę się z podzielić moja skromna wiedzą na temat transferów w których ostatnio się zakochałam :)
Robiłam parę na zamówienie były to zdjęcia dzieci więc rozumiecie nie za bardzo *chciala bym ja publikować ale zrobiłam też parę szyldow i innych więc nic straconego :)
Zdjęcia na desce słoiku czy jakimś innym przedmiocie stanowią piękna pamiątkę a także są alternatywa dla nudnych zwykłych zdjęć w antyramie.
Mogą być komunijne, z chrztu , urodzin obojętnie nie ma to znaczenia są też pięknym prezentem dla rodziców dziadków bądź ukochanej osoby :).
Wystarczy medium do transferu dużo cierpliwosci, dodatki do ozdabiania i pozostałe przedmioty i materiały do deco a i oczywiście bym ominęła wydruk z drukarki laserowej!!!
Ale się rozpisałam dziś :) pora na parę fotek
 Małe pudełko z transferem

 Zdjęcie ( buzia modelki celowo zakryta ale chciałam Wam pokazac)
 Szyld z napisem zdjęcia - transfer

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu priv :).

  1.                       Pozdrawiam :) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz