Polecany post

Bohater SŁOIK

Bohater słoik. Dzialamy!!!      Mimo, iż dzisiaj swięto My działamy. W końcu trzeba wykorzystać fakt posiadania mężczyzny w domu.     W ...

wtorek, 25 lipca 2017

Co mozna zrobić z deski? Tabliczka adresowa

Dzień dobry ten pochmurny poranek. U mnie jak zwykle sporo pracy zarówno natury drewnianej jak i pieluchowej więc ostatnio spóźniam się z wpisami.

 Dostałam niedawno nietypowe zlecenie no może nie nietypowe ale inne niż zazwyczaj. "Zrobisz mi szyld z adresem?"
No ok kto jak nie ja.
Zrobiłam.
Miałam do dyspozycji zwykle deseczki od skrzynki albo zamówienie nowych ksztaltnych pięknych wyprodukowanych desek.
Postanowiłam spróbować na zwykłej jak nie wyjdzie pal licho zrobimy nowa cóż za problem.
Zaprzyjaźniłam się z papierem ściernym żeby uzyskać kształt ok 40 minut nie moje.
Położyłam biały drewnochron i co dalej biała akrylowka, no i teraz zrobienie napisu w programie odbicie transfer.
Wstępna wersja wysłana " tak już zostaw!!!" No to co dalej?
Jak to co lakierowanie ( lakier nadaje się do zewnątrz bez problemu flugger 70 i jest polysk) dodam że i brudzić się nie będzie.
Przetrzeć smialo można. Nasz klient nasz Pan najważniejsze że się podoba. Jeszcze sznur do zawieszenia i w droge ( chociaż ja bym go dała na słupek )
A wygląda to tak:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz